2012年2月29日星期三

Liebster Blog Award / Hug Hug抱抱29.2.2012

Liebster Blog Award / Hug Hug抱抱29.2.2012
29-02-2012 星期三
 

Liebster is German and translates to
the English word “dearest”or” favorite”.
It’s meant for up-and-coming blogs with less than "200 followers".

Here are the rules:

* Thanks your Liebster Blog Award presenter on your blog.
* Link back to the blogger who presented the award to you.
* Copy and paste the blog award on your blog.
* Present the Liebster Blog Award to 5 blogs of 200 followers or less who you feel deserve to be noticed. (Some say just 3 or more blogs of less than 200 followers each).
* Let them know they have been chosen by leaving a comment at their blog.

谢谢最爱的。。把这奖项送给我
我这人动作瞒慢的到今天才来发出
以上的条例搞到我头疼
因为Chan很会到处流荡到处潜水
hm。。。
已经领奖了我不送了(我知道的)
就把它送给以下的5位朋友(领了奖再来一次也无妨) :

柴米油盐酱醋茶

生命的喜悅

Nanas的小小天地

米雪儿

CCM2POCO


选了今天发这贴因为今天是个很特别的日子四年一次的
二月29
在这祝今天生日的朋友们生日快乐
有没有和身边的家人朋友或。。。抱抱
没的话记的抱抱一下两下三四五六下
我在这也给大家一个温暖的HUG HUG
HUG HUG 29.02.2012

2 条评论:

米雪儿 说...

恭喜 & 谢谢你在这特别的一天为我送来这个奖项 :)

SiaoFang 说...

谢谢妳颁这个奖给我~~
最近很忙,没常常上网,得奖了也不知道,哈哈!!
谢谢妳的关注和爱心 =)

‘有空来谈天说地’